Эксперименттік тапсырмаТәжірибе жасандар: үш стакан алындар, олардың бiреуiне краннан суық су, екiншiсiне ыстық су, үшіншісінің жартысына суық, жартысына ыстық су куйындар.
Оң қолдың саусағын суық суға, сол қолдың саусағын ыстық суға бір мезгілде салыңдар. Оларды стақандағы судың температурасына біраз үйрен- генше сонда ұстаңдар.
Оң қолдың саусағын суық суға, сол қолдың саусағын ыстық суға бір мезгілде салыңдар. Оларды стақандағы судың температурасына біраз үйрен- генше сонда ұстаңдар.
1.Екі стақанға(немесе сынауықтарға) 3-5 мл құбыр суын құйып алыңдар. 2.Олардың біреуіне аздаған мөлшерде сабын жоңқасынан, екіншісіне кіржуғыш ұнтағын салыңдар. 3.Алынған қоспаларды шыны таяқшамен араластырыңдар.
3. Ыстық суы бар ыдысқа абайлап суық су құйыңдар алынған қоспаны термометрмен араластырып және оның t температурасын өлшеңдер.
Ыстық суда еру тезірек болады. Ал суық суда керісінше бұл араласу құбылысы.
Құрал-жабдықтар: су, мұз түйірі, су термометрі, сынауық, жандырғы, 5х5 см дәптер қағазы, әртүрлі монеталар, шыны капилляр түтікшесі, өлшеуіш стақан немесе колба, Петри табақшасы.
Өйткені көбіне жел станциялары су қоймалардың жанына салынғандықтан, ол аймақтың экологиялық балансын едәуір бұзады. Олардың саны көп болған сайын табиғатқа келетін шығын да арта түседі.
Менің кесірімнен сіз де өзіңізге тиесілі төлемақыңызды толықтай ала алмай келесіз», – дегенде, су тасушы: «Оған бола қайғыратын түк те жоқ. Одан да қожайынның үйіне баратын жолдың сен жағындағы гүлдерін бір байқашы», – депті жай ғана.
(Су молекуласы, үш атомнан құралады: бір оттек , екі сутек, сондықтан Н2O деп белгілейді). Әр заттың молекуласы– сол заттың ерекшелігін сипаттайтын ең ұсақ бөлшегі.