Оқу процесінде сын тұрғысынан ойлау әдісін қолдану тиімділігі. Аңдатпа. Сыни тұрғыдан ойлау заттарды ашық көзқараспен қарауды және идеяны немесе ...
31 дек. 2021 г. ... Жинақтау деңгейі бойынша. Мәліметтерді жинақтайды, тұжырымдайды, жоспарлайды. Жаңа мәлі��еттерді ойлап табады, тұтастырады.
Жинақтау төмендегідей түрде анықталады: ЖҰӨ – тұтыну – салықтар. Мемлекеттік ... Бір уақыттағы баға деңгейі мен нақты ЖҰӨ деңгейінің өсуін. Бір уақыттағы баға ...
Жинақтау – таным мен ойлау деңгейінің жоғарғы деңгейі. Оқу материалындағы жеке бөлшектерден немесе шашылған дүниелерден жаңа жасауға көмектесу. Жалқыдан ...
2. Түсіну деңгейі - Постер қорғау. 3. Қолдану деңгейі - Деңгейлік тапсырма. 4. Талдау деңгейі - Тест тапсырмалары. 5. Жинақтау деңгейі - Сәйкестендіру тест.
... деңгейін келесідей көрсету үшін пайдаланасыз: [Көлемі] / aggregate ([Көлемі] for [Өнім сызығы]). өнім желісінің % жиынтық бағанын көрсететін тізім. Кейбір ...
... деңгейі туралы ақпараттарды жинақтау әдісі, бағаларды тіркеу – жалпымемлекеттік статистикалық байқауларды жүргізу кезінде тауарлар мен көрсетілетін ...
... жинақтау жүргізілген болатын. Сіз сол себепті резерв тізімге енгізілдіңіз ... деңгейі үшін мерзім – 6 ай, күміс үшін – 12 ай, алтын үшін – 18 ай. ⠀ Медаль ...
1 февр. 2018 г. ... Мұндай оқу нәтижелері жаңа мазмұн мен жаңа құрылымдарды жасап шығаратын шығармашылық әрекеттерді қолдануды талап етеді. Жинақтау деңгейі бойынша.
Жоғары дәрежелі сұрақтар қойылғанда (Блум таксономиясының талдау, жинақта��, бағалау деңгейіне сәйкес), оқушылар ақпаратты белгілі бір жолдармен талдауға, қайта ...
5. <<Жинақтау>> деңгейі. Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпараттарды жүйелеу немесе балама шешім...
Жинақтау деңгейі Сұрақтың орнына сәйкес сандарды жазыңдар а) 1 Мбайт = ?
«Бағалау» деңгейінде «Оқушы өз ойын, қабылдаған шешімін негіздей ала ма?» деген сұраққа жауап береді.
Осы алғашқы білу, түсіну, қолдану деңгейлері пәндік деңгей болып саналады. Одан әрі талдау, жинақтау, бағалау деңгейлерінің тапсырмалары дарынды оқушыға негізделеді.
Жинақтау деңгейі бойынша. Мәліметтерді жинақтайды, тұжырымдайды, жоспарлайды.
Жинақтау деңгейі у Айнымалыларды сипаттаңдар: • оқушының тегін (бір символ); • бүтін оң екі орынды санды; • бүтін оң үш орынды санды; • бүтін терiс төрт орынды санды; • үлкен емес...
Тұтыну функциясы және жинақтау фукциясы. Инвестициялар мен олардың түрлері.
Жинақтау деңгейі у Айнымалыларды сипаттаңдар: • оқушының тегін (бір символ); • бүтін оң екі орынды санды; • бүтін оң үш орынды санды; • бүтін терiс төрт орынды санды; • үлкен емес...
1. БІЛУ. Таным мен ойлау деңгейі – төмен деңгей. Бұл категория оқу материалын есте сақтау мен қайталауды білдіреді.
Талдау деңгейі: «Логикалық тапсырма» 1. Қараңғыда қант сындырғанда әлсіз жарқылды байқауға болады.